Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

23 Ocak 2013 Çarşamba

Italya Bayragi Tadinda

Gecenlerde twitter hesabimda bahsettigim uzere; kendimce sevdigim, yapilmasi cok kolay yemekleri burada yazmaya basliyorum. Evde caniniz farkli bir sey yemek istediginde, ve tembellikten de vazgecmediginizde, bu gibi tarifler eminim cok isinize yarayacak. 
Bazen ben kendimi butun gun mutfaga kitleyip, ard arda bir suru farkli yemek yapabilecek enerjiye sahip buluyorum. Ama bazen de, ozellikle su erasmusta, okuldan gelip yorgun argin yemek yapacak enerjim gidim olmuyo. Basit yemeklere yoneliyorum. Tabii ki makarna ogrenci evinin vazgecilmezi ama o makarnayi artik degisik kullanmanin vakti. 
Kullandigim tum malzemeleri buraya yazacagim ama olculerini size birakiyorum, cunku sevdiginiz, istediginiz malzemeyi arttirmak, istemediginizi azaltmak size kalmis. Oyle ciddi bir tarif degil yani anlayacaginiz. Her neyse, baslayalim.

Kullandigim malzemeler;
-Makarna
-Zeytinyagi
-Feslegen
-Mozarella
-Domates Kurusu
-Tuz





 

Makarnayi haslayip suyunu suzdukten sonra,yag,domates kurusu,mozarella ve feslegeni ekledim. Biraz sogudugunda daha cok hosuma gitti.


Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder