Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

3 Ocak 2013 Perşembe

Amsterdam'da Christmas

Kasim ayinda,christmas tatilim icin Amsterdam'a bilet almistim. Bir kac ay once annemle babam da yilbasi icin Istanbul'dan oraya bilet almisti. Ben de 3 haftalik tatilimin 9 gununu Amsterdam'da gecirmeye karar verdim. Aslinda bu 3 haftalik tatil Istanbul'a gitmem icin cok uygundu,ama annemle babamin da gelecek olmasiyla Amsterdam beni daha cok cezbetti tabii ki. Teyzem ve kuzenlerim Amsterdam'da yasiyor. Bu benim oraya 4. gidisim oldu. Ilk gidisimi daha dun gibi hatirliyorum; 2000 yilinda 9 yasindayken ailece gitmistik ve 3 hafta kalmistik. Bir cok yere gitmistik,guzel bir yaz olmustu o benim icin. Ilk yurt disina cikisimdi. Bu 4. gidisimde, artik yeni bir sehir gorme heyecanim olmadigindan,cok rahat hazirlandim ve gittim. Ama tabii ki bir yere her gidisinde cok farkli acilardan bakip, cok farkli noktalar gorebiliyor insan. En son Amsterdam'a 2012 Ocak ayinin sonunda gitmistim,araya cok zaman girmemesine ragmen, dedigim gibi bu gidisimde cok farkli bir havaya burundum,cok farkli acidan gezdim sehri. Ay farkiyla bile insan buyudugunu,olgunlastigini gorebiliyor. Bunun degisimini yasamayi,gormeyi cok seviyorum. Bence seyahat etmenin, hatta gittigin yere bi sure sonra tekrar gitmenin en guzel yani da bu.
Ben 22'sinde Amsterdam'a gittim. Alghero'dan yine Ryan Air'la uctugum icin direk Amsterdam'a ucus yoktu. Eindhoven'a uctum oradan da otobusle Amsterdam'a 1.45 saatte gittim. Ilk gittigim an doner yemeye karar verdim. Turkiye'ye gittigimde yiyememistim. Ama tabii ki de Turkiye'deki gibi olur mu,imkansiz. Sonra da teyzemlere gectim. Annemler 27'sinde geldi. Ben de 27'sine kadar daha cok kuzenim ve kuzenimin erkek arkadasiyla ve ya kendi basima sehrin tadini cikardim. Bu esnada cekilen fotograflari da paylasiyorum simdi sizlerle.


















Gidip Belcika patatescisinde yemisim.









Sanki ben yamuk cekmisim gibi duruyor ama binanin yapisi yamuk!










2 yorum:

  1. selincim güzel bir gezi rehberi olmuş .. birde nerde ne yenir nerelerini gezsek daha iyi olur .. yada nasıl gidilir gibi bilgilerde olsa belki bizde tatil planlarına bir seçenek daha ekleriz.. olurmu.. takip edicem cnm bloğunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tabi ki diger postum da Amsterdam'la ilgili olacak,oraya verebildigim kadar bilgiyi verecegim :)

      Sil