Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

28 Kasım 2012 Çarşamba

Sehrimde Kacamak

Alghero'ya gelirken ucak biletimi Istanbul'dan tek yon almamistik,gidis gelis almistik. Sonucta ozlem olucagi icin, arada bir gelicegim kesindi. O yuzden donus biletimi 10 kasim'a almistik. Sonrasinda Istanbul'dan donusumu de Almanya uzerinden yaptim, 6 gun de Almanya'daydim. 3 gun Berlin'de Burcu ve Hakanla, onlardan 3 gun sonra ayrilip tek basima 3 gun de Frankfurt'ta kaldim ve ordan da Alghero'ya dondum. Istanbul'da ise kalicagim gun sayisi 6 idi. Zaten 6 bile cok azdi benim icin, ucusumun 1 gun oncesinde online check-in yapmak icin Alitalia'nin sitesine girdigimde 'Online check-in yapilamaz' yaziyordu ki anlam verememistim cunku 24 saat vardi ucusa, ve check-in yapilmamasi imkansizdi. Sonra merak ettim, e-ticket'ima bakayim dedim. Ve de gordugum, sabahki ucusumu aksama almis Alitalia. Bunu hic haber vermeden etmeden yapmis. Alghero-Roma Roma-Istanbul ucusu yapacaktim, Roma-Istanbul ucuslarini azaltmis bir tek o gun icin ve o yuzden de aksamki tek ucusa kalmistim. Cumartesi ucuyordum halbuki, neden boyle birsey yaptilar hala merak ediyorum cunku ondan sonraki gunlerde Roma-Istanbul ucuslari yine eski haline dondu. Bir tek benim geldigim gune malum oldu bu durum. Basta cok moralim bozuldu, cok sinirlendim. Hemen havaalanina gittim, Alitalia ofisiyle gorusmeye ama burdaki havaalaninda ofisi yokmus, sadece bilet gisesi vardi ki onlar da hic birsey yapamadilar. Ne yapilabilirdi ki zaten. Ben sadece sinirimi belli etmek istemistim, ama o da icimde patlamisti. 
Cumartesi yani ucus gunum geldi catti. Sabahtan ailemin istedigi market alisverislerini yaptim,zeytin,peynir bir suru sey aldim. Kiyafetten cok bavulumda onlar bulundugundan beni zeytin, peynir ticareti yapiyorum sanabilirlerdi. Her neyse, Alghero havaalanina gittim boyle deli gibi heyecanliyim. Her sey yolunda gidiyo, saatin farkindayim, ucaga daha 1 saat var ben kontrolden gecmemisim, ana alanda biraz oyalaniyorum oyle kapiya gidecektim. Sonra bi ucus durumlarini gosteren tabelaya bakayim dedim,Alghero-Roma Alitalia ucagi kalkti gosterildi. Benim bogazim yandi, napicagimi sasirdim hemen kostum,guvenlikten gecicem. Polislere soruyorum Roma ucagi noldu nasil yani diye, onlar da cok espritueller ya, ucagin kalkmis oldugunu soyluyolar. O an suratim ne hali aldiysa artik sakayi uzatamadilar. Tabela yanlis gostermis. Artik yeter dedim aksiliklere. Alghero-Roma ucagini beklerken diyorum rotar yapmasin yoksa Roma'daki ucagi kacirabilirdim,ama hic oyle rotar olmadi ve ben tam vaktinde Istanbul'a indim. Ilk is annemlerle durum yemeye gittik gecenin bi vakti. Napabilirim cok ozlemistim. Sonrasinda da gunlerim aile ve arkadas coskusuyla gecti.









Teyzem,annem ve babam. Sansa teyzemin dogumgununde ordaydim.

Tesekkurler,okudugunuz icin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder