Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

29 Kasım 2012 Perşembe

Berlin'in Ilk Saatleri

5 gunluk Istanbul ziyaretimin ardindan, Burcu ve Hakanla 3 gunlugune Berlin'e gittik. Berlin'i bayadir merak ediyordum ve bu yuzden cok heyecanliydim. Oglen ucagiyla Berlin'e uctuk ve pasaport kontollerinden gecip,otobusumuze atlayip ilk once hostele gittik. Hostelimiz muzeler adasindaydi. Cok guzel bir yerde oldugundan ve hostelin ortami,temizligi de iyi oldugundan size adini veriyorum. Bir gun yolunuz Berlin'e duser ve hostel ararsaniz,bunu tavsiye olarak alabilirsiniz; Citystay Mitte. Oraya yerlestik hemen ciktik,saat 5 ama hava kapkaranlik sanki gece 12'de disari cikmisiz hissi veriyordu. Bu olay tabi ki biraz sinir bozucu. Sehri gezmeye gitmissin ama gunduz gozun 5'te bitiyor. 
Ilk aksam ciktik,etrafta dolandik. Berliner Dom zaten hostelimizin 2 adim otesindeydi, Tor'a gittik,fotograf cektik ve yorgunlugu atmamiz, ertesi gune enerji toplamamiz icin erken yattik.













Dunkin Donuts'in masalari cok sahane.


Bu donut'i tabii ki rengi icin aldim.




Berlin'in diger gunlerinde gorusmek uzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder