Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

23 Kasım 2012 Cuma

Brüksel;Son Günden Geriye Kalanlar

Bruksel gezimin son gunundeki fotograflari paylasmaya pek firsatim olmamisti. Geziyi gun gun yazdigim icin bu son gunu de ozellikle yazip, paylasmak istedim. Aradan oldukca zaman gecmesine ragmen hala tabi ki dun gibi hatirliyorum, cunku sevdigim anlari hic bi zaman unutmuyorm, hep canli kaliyorlar bende. Bu gezim de oyleydi. Seyahat etmek bambaska, bir seyahat bitiyor geleli bir kac saat oluyor ama ben yine baska ucak biletlerine falan bakiyorum. Bu dongu her zaman boyle. Hele de bu senemde oldukca sansliyim bence. Buradan Avrupa'nin heryerine gitmek hem kolay hem de uygun fiyatlarla. En guzeli de, avrupa ici ucuslar ic hat ucus gibi oldugundan, inisde hic bir yerde bir pasaport kontrolunden gecmeden havaalaninin disina cikmak. Kisa seyahatler oldugundan, bavulumu vermiyorum da hep benimle oldugundan, bavul bekleme derdim de olmuyor. Yani anlayacaginiz, seyahat etmeyi seven birisi ben icin, bu sene tam tamina bonus bir sene. Asil olay gerci bu seneden sonra baslayacak. Zaten cogu gormek istedigim yerler ya Hindistan tarafinda, ya Guney Amerika'da ya da bambaska yerde. Umarim onlara da imkanim olur da gidebilirim. 
Bu giris, pek bu postumla ilgili olmadi. Ama bir paylasim yapmak istedim sizle dusuncelerim ve isteklerimle ilgili.
Bruksel'den pek hoslanmadigimi dile getirmismiydim bilmiyorum ama,gercekten beni biraz rahatsiz eden birsey vardi sehirde. Ne oldugunu cozemedim. Cok karisik bir yer aslinda ki bu benim hosuma giden bir ozelliktir ama burda pek oyle olmadi. Sanirim guven vermedi, guvensiz bir sehir gibi gordum o yuzden isinamadim.
 Simdi Bruksel'deki son gunumde, Burcu'nun ucaginin sabahin cok erken saatinde olmasiyla yalniz dolastigim gunden goruntulediklerim. 







Bir sokaga girdim ve yanyana hip hop magazalariyla karsilastim ki direk iceri daldim ve calan muzikleriyle birlikte, nba takimlarinin her turlu kombinasyonlu sapkalari,tshirtleri ve sweatshirtleriyle tam bir cennetti aslinda.

Tesekkurler okudugunuz icin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder