Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

13 Ekim 2012 Cumartesi

Madrid

Hola!!
2 hafta once Alghero'dan Madrid'e ucuz ucak bileti buldugum gibi kaptim o biletleri ve persembe aksami Madrid'e gittim. 1 bucuk gun kadar kisa bir kacamak oldu benim icin. Ve gercekten cok iyi geldi.
Alghero,kucuk bi kent oldugu icin,buradan birden Madrid'e gidince baya iyi geldi bana. Cunku ben kaosu ve kalabalik,buyuk sehirleri seven biriyim. Alghero rahatsiz etmiyor fakat buyuk sehirler daha bana gore iste. Madrid'e gidip, oylesine kalabalik, oylesine canlilik gorunce cok mutlu oldum. 
Madrid, genis caddeli ve genis binalarla, gorkemli bi sehir. Dikey buyuk bi sehir degil, yatay olarak genis binalari ve caddeleriyle buyuk bir sehir.
Tam dolu olarak Madridi yasadigim 1 gunum oldu,Cumartesi yani bugun yarim gundu ogleden sonra ucagimla Alghero'ya dondum. O tam dolu yasadigim 1 gunde, haldir haldir herseyi gormeye calisarak yurudum. Baya yorucu olsa da, bir gune oldukca fazla seyi sigdirdigimi dusunuyorum.



Madrid'in genelinde sokak isimleri boyle guzel mozaik taslara yazilmisti.














Catedral de Santa Maria La Real De La Almudena











Hard Rock Cafe'nin oturdugum yerin arka kisminda hindu tanrisi vardi,ve cok sansliydim ona denk geldigim icin,gercekten sevdigim figur.


Adios!

2 yorum:

  1. bayıl-dım. ve cok özlemişim Madrid'i. ayrıca resimlere baktığımda Brezilyalı geni taşıdığına inandım . Sevdim (:

    YanıtlaSil
  2. Mervee! Ispanya diyince genelde sen aklima geliyosun :) Aa brezilyali mi,bunu madrid'de bi kiz daha soyledi,ya cok sevindim tekrar :)) cok sagol tatlim!

    YanıtlaSil