Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

22 Ekim 2012 Pazartesi

Brugge-Gent

Bonjour!
Bu haftasonumu Belcika'da en yakin arkadaslarimdan biriyle gecirdim. O arkadasim da Almanya'da erasmus yapiyor. O da oradan geldi,ben de Alghero'dan oraya gittim. Ryan air Bruksel'de bir tek Charleroi havaalanina ucuyor. Ben de o kadar uzak degildir heralde diye dusunuyordum ki,Bruksel'in baya guneyinde kaliyor. Bizim seyahatimiz 3 gece 4 gunluktu. Ilk 2 gecemizi Antwerp'te gecirmeye karar vermistik,son gecemizi de Bruksel'de. Benim Charleroi'ya ucusum aksam gec saatteydi,Burcu beni tren istasyonunda beklemisti. Onunla orda bulustugumuz an cok degerli benim icin. 1bucuk aydan sonra ilk defa birbirimizi goruyoruz ve o ozlemin verdigi hisle cok heyecanlanmistim. Herneyse, gunun Antwerp'e giden en son trenini kullanicaktik ki, o trenin iptal oldugunu gorduk. Neyseki baska Belcikali insanlar da o treni kullanicakti. Yalniz kalmamistik,hemen tren sirketini falan aradilar, hakkimizi aradilar. Sonunda Bruksel merkeze trenle gittik, oradan da bizi Antwerp'e taksiyle goturdu tren sirketi. Aslinda cok daha iyi oldu bu durum, cunku hostelimizin kapisinin onune kadar taksi bizi birakti. Gece 2 olmustu sonunda hostele varabilmistik.
Ertesi gun hemen atlayip trene, Brugge'a gittik oradan da Gent'e gectik. Aksam Antwerp'e tekrar donduk.

Vitamin water hastasi olarak,Belcika'da bularak cildirdim.


Starbucks'in pancake'i. Pek lezzetli degil di ama minik minik sirindiler.


Yolculuk Brugge'a.


Bu haritalari hostelden aldik ve o kadar guzel bilgiler iceriyodu ki,ve cok dergi havasindaydi. Cok geyik yapilmis notlar vardi,ve baya faydaliydi. Tipleri de album kapagi gibi,baya sevdim anlayacaginiz.



Brugge'dayiz.







Tabii ki patates kizartmasi yenir.





Burcu'm!


Hmmm bu waffle.... Cok lezzetliydi ama, yemesi tam bir eziyet. Heryerinden akan soslariyla, bize iskence yaratti. Ama yine de degdi.


Gent'teyiz.









Antwerp'te de aksamimizi gecirdik. Antwerp, Belcika'nin en sevdigim sehri acikcasi. Tabi Brugge ve Gent, apayri havada,ortacag kenti. Yani gezilmesi,gorulmesi gereken yerleri oralar. Ama Antwerp canli ve hareketli cok hos bir sehir. Yani Bruksel'den kat kat iyi.



Diger postta gorusmek uzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder