Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

14 Mart 2013 Perşembe

Giornale di Ciro Pasticceria

Alghero'da en en en sevdigim pastaneyle ilgili bir post hazirlamak istedim. Hatta gercekten bu postun adi "Ciro Gunlugu". Son gunlerde her gun gider oldum. Tek bir kahve icin ve ya tatli icin. Tabi ki genelde tatli icin oldu. Klasik bir italyan pastanesi. Icindeki tatlilarin lezzetini tarif bile edemiyorum. Her seferinde yuzumde kocaman gulucuklerle Ciro'dan ayriliyorum. 
Ciro sanirim Alghero'nun en iyi pastanesi. Gecen aksam okulumuzdan olan, burali insanlarla tanistik ve tanismamizin 10. dakikasinda Ciro'dan bahseder bulduk kendimizi.
Her gun genelde arkadaslarimla oraya gidiyorum. Bugun ilk defa tek basima gittim. Kahvaltimi yapip okula gecicektim. Otururken garson bana "Bugun teksin." dedi sasirarak. Ardindan da gazete getirdi bana. Tam da Papa'yla ilgili haberler vardi.Ben de tam klasik, gazete okumali (okumaya calismali) bir kahvalti yaptim onun sayesinde. Garsonlari cok sicak, cok sevecen. Kisacasi, Alghero ile ilgili sevdigim en onemli seylerden biri; Ciro.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder