Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

13 Kasım 2011 Pazar

MOMBASA

Ramazan bayraminda Kenya'ya gittigimizi soylemistim.Ilk duragimiz olan Lamu Island'dan 4 gun sonra ayrildik yine o pir pir ucaklarla bu sefer Mombasa'ya gittik.Mombasa, Kenya'nin 2. buyuk sehriymis. Ilki baskenti Nairobi. Mombasa'ya gidince biraz medeniyet,biraz insan gormek iyi gelmisti. Bizim Antalya'miz gibi, ordakiler gibi bi otelde de kaldik zaten. Aslinda Afrika'daymisiz gibi hissedemedim burda pek. Bir kac ozellik ve yasadigimiz seyler disinda. 


Deniz evet yine boyle guzel gorunuyordu ama ben yok giremiyorum,dalgayla kum karisiyo abuk bisey oluyor. Ama Mombasa'da unutamayacagim seylerden biri, kucuk bi sala binip ilerledik,mercanlara dalmaya gittik. Snorkellerle daldik ve inanilmaz guzeldi,akvaryumdu. Basta korkuyordum o da kopek baligi falan olmasindandi. Tabiki okyanusta var ama bu gittigimiz mercanlar dogal sinir olusturuyormus,ordan kopek baligi gecemiyormus. Yani dogrudur heralde,guvenip daldim hic dusunmeden o an. Annemlerin arkadasi Zeynep abla durmadan deniz yildizi cikardi, hic elime almamistim ilk defa orda elime aldim. :)



Bir ilginc sey de,kumsalda bildigin deniz kenarinda deveye bindik.Hic dogal durmuyor ama maksat deveye binmis olmak.


Kendine has meyvesi,passion fruit. Cok guzel,eksi eksi. Benim gibi eksi meyve sevenlere..


Evet bu da saka degil,otelin restoraninda asili olan bir tabela. Gercekten bizim burda kediler nasil dolasiyorsa, orda da maymunlar dolasiyor. Beslemek istiyorsunuz ama besleyince maymunlar cok zeki oldugundan sizi unutmuyormus, pesinizden ayrilmazmis. 




Annemle otelin lobisinde cok takilmistik,cunku orda internet bulmustuk.Normalde ucretliydi ama sonra kesfettik ki direk girebiliyoruz. Onun sistemini oturtamamislar pek. :(



Bu tahta maske ve heykellerin orjinal yapildigi yere gittik. Bir cok cadir var ve isciler orada agaclari oyup bu harika maskeleri,heykelleri yapiyorlar.


Kocaman kaplumbaga. Acikcasi tirsmistim yani.




Hipopotamlarin yiyeceklerini caliyorlar bu kucuk maymunlar,ve o kadar sevimliler ki. 


Klasik timsah gosterisi. Baya basarili ama. :)


Son gun otelin sahilinde bunu gordum. Resmen kumdan sanat yapmislar, cok begenmistim.

Mombasa ile ilgili soyleyeceklerim bu kadar. Tesekkurleer okudugunuz icin. 

1 yorum:

  1. Teşekkür ederiz.. Ne güzel yazmış ve anlatmissiniz.. kissadan hisse oldu benim icin.. tehlikeli bir yer miydi? Diger merak ettigim konu da sinekler..

    YanıtlaSil