Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

6 Aralık 2012 Perşembe

Berlin'in Ikinci Günü

Berlin'de ikinci gunumuze vardik. Bu benim icin Berlin'deki son gundu. Ertesi gun Frankfurt'a gecip, orda da 3 gece kalip Alghero'ya dondum. Yani Berlin'de en cok gorulmesi gereken ve benim de en cok istediklerime bugun hala zamanimiz vardi. Once Jüdisches Museum'a gittik,ordan da yuruyerek Turk Mahallesinden gecerek, East Side Gallery'ye yani Berlin Wall'a gittik. Berlin duvarina yururken de bir cok binanin uzerinde graffitiler gorduk, hepsi ayri bir basarili cizimdi. Berlin duvarindakiler de zaten en unluleriydi. Hepsini gorebilmek cok guzeldi. Berlin duvarini da gezdikten sonra zaten hava kararmisti bile, biz de benim Frankfurt biletimi almaya gittik, ardindan gordugumuz urban outfitters'a gideriz demistik fakat gittigimizde kapaliydi. Buna cok uzulmustum ama taa ki ertesi gun Frankfurt'ta da urban outfitters'i bulana kadar. O aksam da guzel bi yerde oturduk ve son birlikte vakitlerimizin tadini cikardik. 
Bu arada simdiden soyluyorum,bu post biraz hatta baya graffiti postu olmus,ama benim hosuma gitti,umarim sizin de hosunuza gider. 


Jüdisches Museum'in mimarisi biliniyor zaten,ama gercekten gorulmeye deger.




Bu suratlar da Jüdisches Museum'a ait.






Sizi yerler! 










Ben bunun icin "Zamana Tutsak" demistim ne kadar Hakan gulse de hala savunuyorum koydugum ismi. :) 


Ve East Side Gallery'deyiz.










Keske su guzelim graffitilerin uzerlerini abuk subuk boyamasalarmis.




Tesekkurler!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder