Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

27 Haziran 2012 Çarşamba

Diana F+ Workshop'u

 Benim mint yesili cok severek aldigim Diana F+'im vardi fakat yanlis filmler takmaktan, filmleri yakmaktan bir turlu kullanamiyordum. Hayyam pasajina gittim, ordakiler de demekki bana bozuk filmler vermisler ki makinam hallolmadi hic. Sonunda Galata'da Lomography Turkiye acilinca dedim "Bir de oraya gotureyim.Bi bildikleri vardir mutlaka.". Gittim,sordum. Bana hemen 2 hafta sonrasinda olan Diana F+ workshopuna katilmami soylediler. Cok hevesle sevinerek katildim. Gecen pazar gunuydu bu workshop. Ben yine bir tereddutle makinayi inceliyorum,ediyorum. Orda anlatilanlara gore makinamda bir sikinti da gorunmuyordu. En sonunda filmi taktik hep beraber, disari ciktik fotograflamaya basladik. 12 kare fotograf cekebildigim icin hemen tukettim o hevesimle. Banyoya verdim filmi,bugun de aldim. Cd'ye cektirdigim icin fotograflari hemen goremicegimden, direk negatiflere baktim, makinam bozukmuymus degilmiymis diye. Ve guzel sonucu aldim; makinam gayet duzgun calisiyormus! Sadece filmi sararken hafif gevsettigim icin biraz isik almis, o da fotograflara ayri hava katmis. Ama sanirim bende bu bir bagimlilik yaraticak gibi. Durmadan film alip alip cekicem. Sizlerle de fotograflarimi paylasmak istedim.








Ayrica, Lomography Turkiye o kadar ilgili,o kadar sicakki sanirim kullanmasam bile her makinanin workshopuna gidicem. Evet. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder