Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

30 Mart 2012 Cuma

Hamburgerin Evi; Mano Burger

Mano Burger'e gittim gideli, baska bir yerde hamburger yemeyi sevmiyorum. Gercekten de begeni esigimi yukselten lezzette hamburgerlere sahip. Bu kadar iddaali konusabilmemin tek sebebi gercekten cok basarili olmalari.
Ilk once Asmali Mescit'te acilan sonra kapanip herkesi uzup, aniden Caddebostan'da acilarak da mutlu eden ve ardindan Asmali Mescit'te de tekrar acilarak mutlulugumuzu ikiye katlayan mekan; 
Mano Burger.
Bugun Caddebostan'dakine gittim,bir kac fotograf cektim. Calisanlar da o kadar samimi ve sicakki,cok rahat hissettim kendimi fotograf cekerken. Cunku bazi mekanlar fotograflanmalarindan hoslanmiyor ne yazikki. Tek basima oturdum,guzelce yemegimi yedim ve keyif yaptim. Benim icin baslica keyiflerden biri, yemek yemek. Damak zevkime uygun yemekler oldu mu birakamiyorum. Mano Burger de bu iste oldukca usta




Her gittigimde genelde, Mano burger ve patates soyluyorum. Sade patates ve baharatli patates secenekleri mevcut,benim tercihim her zaman baharatli olanindan. 





Herkese siddetle tavsiye ediyorum. En yakin zamanda, gidin ve yiyin!

1 yorum:

  1. It's also my fav #1 burger in town, but it recently changed its name to ROLL burger. They play blues instead of country music, and they have COUNTRY MENU and HIPHOP menu written right beside each other!!

    Or maybe Mano burger moved to a new place?

    Reza.

    YanıtlaSil